15 Ağustos 2008 Cuma

Serhat Akın İmzaladı

Kulübümüzün , Belçika'nın Anderletch ekibinden transfer ettiği Serhat Akın bugün Kocaelispor Tesisleri'nde düzenlenen imza töreninde kendisini yeşil siyahlı renklere bağlayan imzayı attı.

İmza törenine Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, Kocaelispor Kulüp Başkanı Serhan Gürkan ve yönetim kurulu üyeleri katıldı.

27 yaşındaki başarılı oyuncu Serhat Akın, Kocaelispor'a gelme süresinin çok kolay olduğunu belirtti. Serhat , "Kocaelispor'a gelmekten dolayı çok mutluyum, beklentileri biliyorum. Bende kendimi ispatlamış bir oyuncuyum, arkadaşlarım ile birlikte takıma katkı sağlayacağım. Transfer gerçekleşirken futbolcular için önemli konu futbolcuların rahat olmasıdır. Bu konuda da başkanımız Serhan Gürkan benimle yaptığı görüşmelerde bana bunu hissettirdi. Kocaelispor'a geldiğim için mutluyum" dedi.

Başkan Serhan Gürkan,"Transfer çalışmalarını titizlikle sürdürerek, Kocaelispor'a faydalı olacak oyuncuları Kocaelispor menfaatleri doğrultusunda bir bir transfer ediyoruz. Serhat Akın arkadaşımızı da takımımıza kazandırdığımız için çok mutluyuz. Serhat kendisini kanıtlamış bir oyuncu. Bu transferin gerçekleşmesinde bize desteğini esirgemeyen Belediye Başkanımız İbrahim Karaosmanoğlu'ya çok teşekkür ediyoruz. Bizi hiç yalnız bırakmıyor, sürekli görüşüyoruz" dedi.

Belediye Başkanı Karaosmanoğlu, "Serhat kendisini ispatlamış bir oyuncu, Kocaelispor'a transferinin gerçekleşmesini sağlayan yönetim kuruluna ve başkan Serhan Gürkan'a teşekkür ediyoruz. Kocaelispor'a büyük katkılar sağlayacak bir oyuncu olan Serhat'a hoşgeldin diyorum" dedi.

Hiç yorum yok: