9 Ağustos 2008 Cumartesi

1’nci kaptan: Serdar, 2’nci kaptan: Bülent

Kocaelispor’da takım katanlığıyla ilgili değişiklik hakkında resmi açıklama yapıldı. Kaptanlıktan affını isteyen Taner Gülleri’nin talebi yönetim tarafından uygun görüldü. Yeşil-Siyahlı takımda Serdar Topraktepe’den sonra ikinci kaptanlığa Bülent Bölükbaşı getirildi.
TALEP KARTEPE’DE GELDİ
Kocaelispor’da takım kaptanlığındaki değişiklik yönetim tarafından doğrulandı. Şampiyonlukta büyük emeği bulunan Taner Gülleri’nin, Kartepe kampı sırasında yönetime takım kaptanlığı görevini bırakmak istediğini söylediği öğrenildi. Yönetim bu talebi hafta başında yaptığı toplantıda görüşüp ikinci kaptanlığa Bülent Bölükbaşı’nı getirdi. Konuyla ilgili yönetim kurulu adına açıklama yapan Murat Karayel şunları söyledi:
YÖNETİM UYGUN BULDU
“Taner Gülleri bizim değerli bir oyuncumuzdur. Kartepe kampı sırasında bize kaptanlık görevini bırakmak istediğini söylemiştir. Gerekçe olarak da, geçen sezon bu görevde çok yıprandığını söyledi. Kaptanlık görevi zordur. Futbolcuların hem yönetim, hem de teknik heyet arasındaki köprüdür. Taner bu sezon futboluna daha fazla vakit ayırmak istiyor. Bu yüzden futbolcumuzdan böyle bir talep gelince biz de bunu uygun gördük. Artık 1’nci kaptanımız Serdar Topraktepe, 2’nci kaptanımız ise Bülent Bölükbaşı’dır”

Hiç yorum yok: