14 Eylül 2008 Pazar

Arkası Gelmez Dertlerimin !! 1-0

Demiştim ya bu maçtan önce yüreğim ve mantığım savaş içerisindeydi. Biri ligdeki aradan en iyi şekilde yararlandığımızı, bu maça bomba gibi dönceğimizi, Kayserinin zaten aklının Psg maçında olduğunu diğeri ise Engin hocanın yine korkak futbol oynatacağını, Kayseriyi kendi sahamızda karşılayıp gol veya goller yiyeceğimizi haykırıyordu...

Ne yalan söyleyeyim maçı canlı takip etmedim. Bu radyo işi bana ters. (Hele bide dönüşümlü yayındaysa) Radyodan dinleyecek olduğumda içimde mide bulantısı, ellerde titreme sınav heyecanından farksız bir duygu yaşıyorum. Dedim en güzeli forumdan takip etmek. Maç başladı başlayacak derken kadrolar açıklandı. Engin hoca bu sefer 4-5-1 düzeninde sahaya sürmüş takımımızı. Orta sahada basıp rakibi oynatmamak ve Taner'i kaçırmak üzerine kurulmuş bir taktik olarak düşündüm kadro ve dizilişi görünce. İlk yarı fena değildik, yapmak istediğimiz gibi Kayseriyi oynatmadık. İkinci yarı Kayseri'nin golü ve hocanın saçma sapan değişiklikleri gelince tabiki sonuç yine bizim için hüsran oldu. Biraz cesur oynasak bu maçtan puan veya puanlarla dönmemiz işten bile değildi. Biraz daha cesaret be hocam unutmaki "Cesur bir gün ölür korkaksa hergün!"

Aldığımız kötü sonuçlara aldırmadan oruçlu oruçlu 11-12 saat yol tepen cefakar taraftarımız yine ellerinden gelen desteği verdiler. Teşekkürler Hodri Meydan...

Paf takımımız ise karşılaştığı Kayseri Paf takımını deplasmanda 1-3 mağlup etmiş. 1. dakikada yenik duruma düşmelerine rağmen verdikleri mücadeleyle hem alkışı hemde galibiyeti haketmişler. Darısı bundan sonraki maçlarda abilerinin başına...

Hiç yorum yok: