6 Temmuz 2009 Pazartesi

Ramal Hüseynov'la 3 yıllık anlaşma

Kulübümüz, geçtiğimiz sezon devre arasında Azerbaycan'ın FK Baku takımından yarım sezon kiralık olarak transfer ettiği Ramal Hüseynov ile yeniden anlaştı. Hüseynov ile bonservisi Kocaelispor'da olmak üzere 3 yıllık sözleşme yapıldı.

16.12.1984 doğumlu olan Ramal Huseynov daha önce Qarabag, Fk Baku, Neftçi Baku formalarını giymişti.

Ramal Hüseynov imza sonrasında yaptığı açıklamada; "Devre arasında geldiğim Kocaelispor'da çok istememe rağmen fazla forma şansı bulamamıştım, ligin son maçında ilk defa forma giyerek 1 gol atmıştım. Kocaelispor kulübünün beni tekrar kadrolarına katmak istemeleri nedeniyle çok sevindim. Bu yıl ve sonraki yıllarda Kocaelispor'da istikrarlı bir şekilde başarıyla mücadele edip, Türkiye'de adımı duyurmak ayrıca Azerbaycan A Milli Takımı'na tekrar yükselmek istiyorum" dedi.

Ramal Hüseynov Orta Saha'nın sağ kanatında görev yapıyor.

Hiç yorum yok: