30 Haziran 2009 Salı

Yaprak Dökümü


Güle Güle Muhammet Özdin... Kocaelispor formasına akıttığın her damla ter için teşekkürler...

Sizlerse eserinizle övünün.

Kocaelisporda yaprak dökümü sürüyor. Takımın başarılı savunma oyuncusu Muhammet Özdin de Yeşil-Siyahlı formaya veda etti. Uzun süredir yönetimden haber bekleyen Muhammet, Kocaelisporla anlaşacağım diye birkaç takımı geri çevirdim. Hiç kimseye söz vermedim. Ancak hala benimle konuşan yok. Seçimden sonra Başkan Serhan Gürkanla bir telefon görüşmemiz oldu. Ama bana kal, seninle görüşeceğiz demedi. Kocaelisporda kalmayı çok istiyordum. Sonuçta 4 yıldır İzmitteyim. Evim burada. Ama anladığım kadarıyla beni takımda tutmak istemiyorlar. Ailemi düşünmek zorundayım. Üzülerek de olsa çok sevdiğim Kocaelispora veda ediyorum dedi. Muhammet Özdin, Konya, Ordu ve Giresundan ciddi teklifler aldığını bugün yarın bu üç ekipten birine imza atacağını bildirdi.

Hiç yorum yok: