26 Haziran 2009 Cuma

Adem Dert Yandı..!

Kocaelispor’da iki sezondur başarıyla forma giyen Adem Çalık dert yandı. Yeşil-Siyahlı takımda maddi anlamda çok mağdur olduklarını ifade eden Adem, “Bizim yaşadıklarımızı kimse yaşamadı. Taraftar olmasa, o kahır çekilmezdi” dedi.

FEDAKARLIK KARŞILIKSIZ KALDI
Geçen sezon yaşanan sıkıntıları anlatan Adem Çalık, en fazla mağduriyeti takımı Süper Lig’e çıkaran şampiyon kadrodaki oyuncuların çektiğini söyledi. Kocaelispor’a zarar gelmemesi için bu oyuncuların tüm fedakarlığı gösterdiğini ancak karşılığını alamadığını ifade eden Adem, maçlara sadece taraftar için çıktıklarını belirterek şunları söyledi:

“MADDİ SIKINTILARI BİZ YAŞADIK”
“Anlatılacak, söylenecek çok şey var aslında. Ama şampiyon kadronun maddi açıdan gerçek anlamda mağdur olduğunu söylemeliyim. Şampiyon olduğumuzda primimizi alamadık. Süper Lig’de oynayacağız derken dışlandık. Dışarıdan gelenlere para akıtılırken bizler üvey evlat olduk. Yine de takımımıza bağlı kaldık. Kocaelispor’u hiç satmadık”.

“BEN MARADONA DEĞİLİM”
“Devre arasında Kocaelispor transfer yapabilsin diye alacaklarımızdan feragat ettik. Transfer teklifleri almamıza rağmen takımı terk etmedik. Buna rağmen sezon sonunda en ağır eleştirileri yine biz aldık. Kendi adıma konuşuyorum. Ben Maradona değilim. Ama her zaman sorumluluk almaya çalıştım. Kötü pas attığım oldu ama hiç kötü koşmadım”.

“DÜĞÜN İÇİN KREDİ ÇEKTİM”
“Kocaelispor’da maddi sıkıntıları da bizler yaşadık. Sadece bir örnek vereceğim. Daha geçenlerde düğün yaptım. Bu düğün için bankadan kredi çekmek zorunda kaldım. Çünkü cebimde para yoktu. Konya maçına giderken bile primimizi almadık. Bizi sadece taraftarlarımızın desteği ayakta tutuyordu”.

“BENİ İSTEYEN 7-8 TAKIM VAR”
“Bank Asya’dan 7 takım beni istiyor. Süper Lig’den de teklifler var. Kocaelispor’da bir sezon boyunca aldığım parayı bana peşinat olarak öneriyorlar. Altay’dan Fuat Hocam (Yaman) sağolsun ‘Kapım sana her zaman açık’ diyor. Bu tekliflerden birini kabul edip, rahatıma bakabilirim. Ama ben Kocaelispor’da kalmak istiyorum”.

“KOCAELİSPORLU ADEM DİYORLAR”
“Sonuçta taş yerinde ağırdır. Beni artık Kocaelisporlu Adem olarak tanıyorlar. Bir yere gittiğimde bana, ‘Yazık oldu, düşmemeliydiniz’ diyorlar. Bu şekilde tanınmak beni mutlu ediyor. Bu yüzden Kocaelisporlu Adem olarak kalmak istiyorum. Bu taraftar başka hiçbir kulüpte yok. Muammer ağabeye de sözüm var. Kongre bitene kadar hiç kimseyle görüşmeyeceğim”.

Hiç yorum yok: