7 Eylül 2009 Pazartesi

Abdullah Malçok: Ne olacak şimdi?

Osman Nuri Yaman yönetimi uğraştı uğraşmasına ama ne yazık ki başaramadı…

İnanın, son gün bilgi alabileceğim ne kadar insan varsa hemen hepsini aradım son dakikaya kadar…

Ama nafile…

Bakın kongre sonrasına…

Değişik ağızlardan her türlü yorumlar yapılmasına…

Nerede ise Kocaelispor’un tüm sıkıntılarından arınmış gibi görenlerin de olmasına rağmen…

Ben pek sesimi çıkarmadım…

Yeni gelen yönetimin ne kadar iyi niyetli olurlarsa olsunlar…

Ellerinde sihirli değneklerinin olmadığını çok iyi biliyordum…

Ve maalesef korktuğum başıma geldi…

Tek kelime ile kahroldum…

Ümidim az olmasına rağmen…

***

Peki şimdi ne olacak sizce?…

Yönetimi tu kaka gösterip, vurun abalıya mı diyeceğiz?…

Tam tamına (eski para ile) yedi buçuk trilyon para…

Bu kadar kısa sürede nasıl denkleştirilebilirdi?…

Her kafadan farklı ses çıkıyor günlerdir…

Ve bu konunun yorumları o kadar çok yapıldı ki…

Tekrar tekrar deşmeyi pek te mantıklı bulmuyorum…

Bunun için sadece şunu söylemek istiyorum ki…

Yönetimin iyi niyetli ve yapılması gereken ne varsa yaptığına inanmakla beraber…

Gerçek taraftarların haricinde buna üzülenlerin sayısının fazla olmadığını bilmek varya…

İşte en çok ama en çok buna yanıyorum…

***

Gelelim sadede…

Taraftar isek, yapmamız gereken tek bir şey var…

Birlik beraberliğimizi bozmadan, taraftar gibi hareket etmek…

İlk fiyaskonun ardından moralleri bozulmasına rağmen…

Emin adımlarla devam etmek istediklerini söyleyen yönetimin arkasında olmak…

Ve sahada onurları ile mücadele eden aslanlara sürekli moral vermek…

Ve atılacak adımları takip etmek…

Başka çaremiz de yok zaten…

Ben böyle düşünüyorum…

YILMAZ HOCAYA YAKIŞIR…

Geçtiğimiz sezon kısa bir süre görev yapan Yılmaz Vural hoca…

Hani Fenerbahçe maçında aldığı ceza nedeni ile tam beş maç takımı yalnız bırakan Yılmaz hoca…

Aynı maçta sakatlanan futbolcu nedeni ile beş dakika karar veremeyip, takımı on kişi oynatarak…

Ne kadar “iyi” bir hoca olduğunu da kanıtlayan Yılmaz hoca…

Duyduğuma göre, bir trilyondan aşağı parayı kabul etmiyormuş…

Asgari ücretin altı yüz lira olduğu…

İnsanların bir kısmının çöpten ekmeğini aradığı…

İşsizlik ve sefaletin zaman zaman kol gezdiği…

Taraftarların bazılarının maça gelmek için bilet parası bile bulamadığı Ülkemizde…

Birkaç ay görev yaparak…

Bunun da yarısını tribünde geçirerek…

Hak ettiği paraya bakın…

Şimdi soruyorum;

Bu paranın ne kadarını hak ettin Yılmaz hoca?…

Kocaelispor’a ne verdin, ne istiyorsun?…

Sözleşmende böyle bir madde olabilir…

Peki alacağın bu para sana helal olacak mı?…

Aldıktan sonra acaba ne düşüneceksin?…

Yatağa yattığın zaman rahat uyuyacak mısın?…

Yoksa ani bir sakatlıkta yapacağın değişikliğe bile karar veremediğini düşünüp…

Trabzonspor ve Beşiktaş gibi deplasmanlarda bile takımı orta sahasız oyuna sürüp…

Rakibin elini kolunu sallaya sallaya ceza alanımıza girmesine neden olacak kadar kaliteli bir teknik adam olduğun için…

İçin rahat edecek mi?…

Türkiye’nin bu şartlarında o parayı değil bir arada görecek…

Hayalini bile kuramayacak olan milyonlarca insanın varlığını düşünüp…

Acaba ne hissedeceksin?…

Merak ediyorum Yılmaz hoca…

Hemde çok merak ediyorum…

Güzel bir söz:

İsterseniz yanlış düşünün, ama her durumda kendi kafanızla düşünün. Doris Lessing

http://www.berezilya.com/abdullah-malcok-ne-olacak-simdi/

Hiç yorum yok: